1. maaliskuuta 2012

Torstaiharrastus

Käytiin Siirin kanssa vauvamuskarissa! 
Tyttö oli aivan innoissaan. Ja niin taisi olla äitikin. Meidän uusi torstaiharrastus. 

Lauluhetken jälkeen Siiri seurusteli muiden lasten (ja aikuistenkin) kanssa, on hän kyllä niin hymyileväinen! 
Nyt toivotaan kovin, ettei missään vaiheessa tulis mitään pahaa vierastuskautta. On ihanaa kun toinen on niin kovin iloinen ja sosiaalinen.

Asiasta toiseen: Mä oon ollu liian kauan kotona. Musta tuntuu etten osaa ollenkaan enää small talkia! Ne muut äidit pitää mua varmaan ihan idioottina. Tai ehkä juuri ne ymmärtää? 
Nooh, kai tämä tästä taas, jospa ne aivot pikkuhiljaa palautuu.

Aivojen kuihtumisesta huolimatta mä niin rakastan olla äiti!
Mulla on maailman ihanin ja suloisin pikkutyttö. 
Saan luvalla olla lapsenmielinen hössöttäjä.
JA
Voin laulaa päivät pitkät mitä tahansa, eikä miehellä ole asiaan mitään sanomista. 

 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti