7. toukokuuta 2012

Turhaa

Huoooh! Eilen flunssa iski sitten muhunkin. Iski oikein kovaa, menetin tajuntani koko päiväksi. Tänään onneksi jo hieman parempi olo, ei hyvä, mutta parempi. Riku oli ottanut nenäsuihkeen töihin. Se aina tuputtaa sitä mulle, enkä mä koskaan halua sitä käyttää. Paitsi nyt kun sitä ei ole saatavilla. Siiri on joutunut koko iltapäivän ja illan elämään hiljaisuudessa, tällä raspikurkulla ei kovin lauleta. Ehkä sen takia raukka on ollut niin kiukkuinen.

Pohdin tuossa aiemmin, että olispa mukavaa jos isi vois jäädä pois töistä hoitamaan sairaita tyttöjään. Tän flunssan kanssa nyt selviää, mutta miten vatsatauti? Tuskin isovanhemmat tai ystävät ihan jonona oven takana siinä vaiheessa olis tarjoamassa apuaan, kuka nyt haluais tartunnan? Toivon etten sairastu sellaiseen moneen vuoteen, ajatus lapsesta katselemassa äidin oksentamista ei houkuttele.

Nyt mä teen sen taas: Kirjotan hetken ja kyllästyn, lopetan kesken. Huomaan monista aiemmista kirjoituksistani saman. Mulla olis nytkin ollut paljon kirjoitettavaa, mutta pitäs siirtää kamerasta kuvat koneelle ja sit vielä ladata ne tänne. Eli teen sen huomenna. Tai ens viikolla ;) Tästä tuli ihan turha postaus. Mulla olis sitäpaitsi niin monia aiheita joista haluaisin kirjoittaa, mutten vaan saa aikaiseksi. Ehkä vielä joskus. Tack o gonatt!

1 kommentti:

  1. Hei! Kiva kun liityit lukijaksi! Toivottavasti olet jo parantunut flunssasta!

    VastaaPoista