27. huhtikuuta 2012

Ticket to Heaven

Aivan ihana päivä takana! Meidän oli tarkoitus mennä ystävän ja hänen lapsensa kanssa vauvojen vappuvipinöihin, mutta suunnitelmiin tuli muutos ja päädyttiinkin vain shoppailemaan. Ei huono vaihtoehto sekään ;) Oli erittäin piristävää nähdä ihmisiä ja rauhassa katsella lapsille vaatteita ja leluja. Muksutkin käyttäytyivät niin esimerkillisesti, taisi olla paljon katseltavaa heilläkin.

Löysin Siirille puoleen hintaan (!!) aivan ihanan Ticket to Heavenin takin. Ihastuin!


Lisäksi pari kivaa bodya, H&M ja Kappahl. 



Ja Fisher Pricen lelu, miksikäs tuota kutsuisi? Kirja joka laulelee ja loruilee, kun sivuja vaihtelee. Ei ehkä ihan esteettisin, mutta hauskan näköinen ja kuuloinen, se kai onkin pääasia! Siitä mulla ei ole nyt kuvaa.

Enpä olekaan tainnut täällä kertoa, Siiri ryömii jo eteenpäin! Nyt mennään jo kovaa vauhtia lelujen (ja äidin puhelimen) perässä. Olin kyllä aika yllättynyt että lähti näin ajoissa liikkumaan eteenpäin, vaikka onkin jo kauan sitä harjoitellut. Kohta ollaan jo ihan pulassa, kun tuo vauhti tuosta vielä kasvaa. Nyt jo tuntuu siltä että kun kaksi sekuntia katsoo toiseen suuntaan, on neiti jo ihan jossain muualla kuin siellä mihin hänet jätti. Onneksi sähköjohdot ja pistokkeet on aikalailla piilossa, ja muutenkin on melko turvallinen koti. 

Päristely on myös uusi juttu. Päristelyä soseita syödessä, päristelyä tuttipullo suussa, päristelyä muuten vaan. Ihanaa kun kaikkialla on porkkanaa ja banaania, maitoa ja kuolaa.. Yritä siinä sitten pokkana kieltää, kun se touhu näyttää niin hauskalta!

Kupliaaa!:)


Suunnitelmissa on muuten omakotitalo. Meidän taloyhtiöön on suunnitteilla julkisivuremontti.. Olen koko ajan ollut siinä käsityksessä, että se on vasta monen vuoden päästä, kaukana tulevaisuudessa. Jostain kumman syystä ei hirveästi kiinnosta tässä asustella, siinä metelissä ja pölyssä. No nyt kun laskeskeltiin, tultiin siihen lopputulokseen että melkeen samalla rahalla asuttais omakotitalossa kuin tässä, menot ei tule muuttumaan kovinkaan merkittävästi. Pankintäti antoi jo siunauksensa. Ensi viikolla meille tulee käymään kiinteistönvälittäjä joka auttaa meitä myymään tän kämpän. Katsotaan kuinka kauan myymisessä menee. Kovin ollaan jo taloja katseltu, mutta eihän sitä voi sen tarkemmin mitään katsella ennen kuin vanha on myyty. Katsotaan kuinka käy :)

Mä olen niin onnellinen, elämä on ihanaa! On niin mahtava fiilis, hymyilyttää vaan koko ajan. Mikään ei voisi olla paremmin. Mulla on maailman ihanin tytär ja maailman ihanin mies. Miten kaikki voikaan tuntua näin hyvältä? Mitä olen tehnyt ansaitakseni kaiken tämän?



Kerro, kerro todella
rakastatko minua,
kerro, kerro todella
rakastatko minua.

Hellällä, palavalla sydämellä
ja sydämellä ja sydämellä,
hellällä, palavalla sydämellä
rakastan minä sinua.
  



1 kommentti:

  1. Anonyymi23:01

    ... för att du finns, därför förtjänar du allt det du är tacksam för.

    VastaaPoista